Airvaren

Tegenwind laat u sneller opstijgen!

Een management-event om uw doel te halen...

  • Out-of-the-box
  • Uw organisatie als middelpunt
  • Innovatieve werkvorm
  • Externe experts
  • Duidelijke doelen
  • Iedere deelnemer vliegt!

Trainingen

Educate heeft de afgelopen jaren voor opdrachtgevers programma's ontwikkeld waar u ook profijt van kunt hebben.

Al uw medewerkers zijn uw ambassadeurs. Aan de telefoon, reagerend per e-mail, aan de balie en op bezoek bij een klant. Hun motivatie en uitstraling zijn voor uw organisatie van levensbelang. Dat lukt als zij op de juiste manier vaardigheden, kennis en bovenal een klantgerichte attitude hebben. Een training Klantvriendelijkheid (bijvoorbeeld telefoonafhandeling, call center medewerker of e-mail-afhandeling) betekent dat uw mensen iets in handen, iets tussen de oren maar vooral iets op het hart krijgen. Zo'n training maken wij altijd op maat. Omdat ieder klantcontact een actie op maat moet zijn.

 

Snel en effectief lezen

Wilt u ook sneller lezen én meer informatie tot u nemen? Dan hebben wij de perfecte training voor u. Professionals hebben hun leesvaardigheid met bijna 300% zien toenemen.

Dat is ook voor u mogelijk, want het is te leren. Snellezen (eigenlijk: Effectiever lezen) past uitstekend in het Nieuwe Werken, waarbij steeds meer gebruik gemaakt wordt van beeldschermlezen. Onze internationaal gecertificeerde ProRead trainingen praktisch, concreet en met veel resultaat.

 

E-mail-trainingen

  • Iedere e-mail-bericht is een visitekaartje.. ziet uw bericht er net zo mooi en snel leesbaar uit? Zorg voor kwaliteit!
  • Iedere mail moet worden bedacht en getikt. Hoe snel gaat dat? Zorg voor efficiency!

Verbeter de inhoudelijke kwaliteit én de efficiency van e-mail-berichten naar uw klanten. Bedrijven als Wehkamp en ATAG gingen u voor. Deze training maken wij altijd op maat voor organisaties. Geschikt voor iedere afdeling die mail naar relaties verstuurt, zoals verkoopafdelingen en call centers.